Palautuskäytäntö – Taxi United Assocition
1. Yleinen käytäntö
Jäsenmaksuja ei palauteta maksun käsittelyn jälkeen, paitsi tietyissä, alla eritellyissä poikkeustapauksissa.
2. Hyvitykseen oikeuttavat tilanteet
Palautus voidaan harkita, jos:
Jäsen on maksanut vahingossa kahdesti
Jäsen on maksanut, mutta ei ole oikeutettu jäsenyyteen (esim. ei ole luvanvarainen taksinkuljettaja)
Maksutapahtumassa on tapahtunut liiton puolelta virhe (esim. liikamaksu)
3. Ei-hyvityskelpoiset tilanteet
Palautuksia ei myönnetä, jos:
Jäsen eroaa tai peruu jäsenyytensä kesken jäsenkauden
Jäsen erotetaan sääntörikkomuksen tai epäasiallisen käytöksen vuoksi
Jäsen ei käytä palveluja tai osallistu toimintaan jäsenyyden aikana
4. Palautuspyynnön tekeminen
Jos haluat pyytää palautusta:
Ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [info@tuary.fi] 30 päivän kuluessa maksupäivästä
Liitä mukaan nimesi, mahdollinen jäsennumerosi, tosite maksusta ja perustelu pyynnölle
Palautuspyynnöt käsitellään ja mahdolliset palautukset suoritetaan 14 arkipäivän kuluessa hyväksymisestä
5. Maksuvirheet
Jos sinulta on veloitettu virheellisesti, ilmoitathan siitä meille välittömästi. Sitoudumme korjaamaan virheen oikeudenmukaisesti ja nopeasti.
