Palautuskäytäntö – Taxi United Assocition

1. Yleinen käytäntö

Jäsenmaksuja ei palauteta maksun käsittelyn jälkeen, paitsi tietyissä, alla eritellyissä poikkeustapauksissa.

2. Hyvitykseen oikeuttavat tilanteet

Palautus voidaan harkita, jos:

  • Jäsen on maksanut vahingossa kahdesti

  • Jäsen on maksanut, mutta ei ole oikeutettu jäsenyyteen (esim. ei ole luvanvarainen taksinkuljettaja)

  • Maksutapahtumassa on tapahtunut liiton puolelta virhe (esim. liikamaksu)

3. Ei-hyvityskelpoiset tilanteet

Palautuksia ei myönnetä, jos:

  • Jäsen eroaa tai peruu jäsenyytensä kesken jäsenkauden

  • Jäsen erotetaan sääntörikkomuksen tai epäasiallisen käytöksen vuoksi

  • Jäsen ei käytä palveluja tai osallistu toimintaan jäsenyyden aikana

4. Palautuspyynnön tekeminen

Jos haluat pyytää palautusta:

  • Ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [info@tuary.fi] 30 päivän kuluessa maksupäivästä

  • Liitä mukaan nimesi, mahdollinen jäsennumerosi, tosite maksusta ja perustelu pyynnölle

  • Palautuspyynnöt käsitellään ja mahdolliset palautukset suoritetaan 14 arkipäivän kuluessa hyväksymisestä

5. Maksuvirheet

Jos sinulta on veloitettu virheellisesti, ilmoitathan siitä meille välittömästi. Sitoudumme korjaamaan virheen oikeudenmukaisesti ja nopeasti.